roligt d där me vänner

o hur man finner dem...
Vissa genom skolan o vissa genom jobb.. d är väl d vanligaste...

Jag har fått en oväntad vän..
Ni vet hur man riktigt avskyr sin nya killes ex o så, ja så e d typ alltid, för exet e alltid en riktig knasboll...
undra vf man alltid tror d e så, finns ju alltid fler sidor..
men ja jag e likadan, men tror ändå att jag på nått sätt har växt ifrån d där.. iallafall till en liten grad..
oftast e tjejen ingen knasboll o allt har bara blivit som d blivit..

Iallafall to the point... Jag har en vän, en riktigt underbar tjej..
har tänkt på d där hur vi har blivit vänner..
ovanligt nog har vi varit tillsammans med samma kille, o ja jäklar va d va struligt..
men ändå har vi funnit varandra.. Klart att vi har tyckt saker om varann men ändå har jag alltid gillat henne..
Hoppas hon vet om d.... för inget av d osm hände var vårat fel...
inte så ofta d e så att d händer.. men för oss blev d så...
o så kan man oxå finna en fin vän..

Vänner ska man vara rädd om..

Jag har oxå tänkt på att jag har fan inga killkompisar, lr mjoo jag har nån..
men liksom oftast tycker jag d blir fel, oftast får faktiskt min vän känslor... o då blir d ju fel..
Önska jag hade fler killkompisar, d hade varit skoj...

Men inget går upp mot tjejerna, dem roliga tjejkvällarna som man har... allt snackeri o allt party...

vänner finns där i vått o torrt...

man e aldrig ensam aldrig...

Mina närmsta vänner har jag sedan skoltiden.. så dem har varit med i många år, något som är så underbart... en livslång vänskap..
Vi växer inte ifrån varann... vi har gått igenom alla dem svåra perioderna, den perioden när man formas til den man är idag.. Vuxen..
Livet kommer fortfarande förändras, jag kommer fortfarande förändras
Men aldrig min kärlek till dem... den kommer alltid vara samma...

Har även funnit nära vnner på jobb McD och SJ... ibland bara klickar man...
o d har jag gjort me dessa tjejerna.. allihop.. man klickar, man behöver inte vara lika, men man finner varandra..

svårt o förklara d där me vännskap, svårt o förklara den kärleken....
men alla förstår vad man menar...


Jag glömmer er aldrig....

Kommentarer
Postat av: Carro

Gumman!! Så fint skrivit, allt du skriver är så sant och jag känner precis likadant så jag förstår precis vad du menar. Jag tog mig ur det hela ganska lätt eftersom allt var så nytt men jag hade så ångest varje dag för vad jag hade gjort mot dig. Att se dig så ledsen som du var det gjorde så ont i både mitt hjärta och min kropp. Jag försökte finnas där för dig och ge dig några ord på vägen. Även om orden kändes tomma vid det tillfället tror jag ändå du tog till dig lite av det, och hade det inte varit för den där galna tiden så hade vi inte insett hur lika vi faktiskt är och hur kul vi faktiskt har och kan ha tillsammans framöver :) Du är en så fin tjej och jag är glad att jag har fått lära känna dig. Nu ser vi framemot tisdag! Puss på dig vännen!

2009-03-05 @ 23:24:03
URL: http://comse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0