Så söt prinsessa

Igår kom mamma o elin o hämtademig efter jobb... omkring halv nio tiden...
då åkte jag hem till dem, för då va d dax o hälsa på lilla prinsessan...

Smilla ♥

         




En riktigt goding....
Bara lek hela tiden, konstant...
En riktig retsticka mot Sally, som bara ignorerar henne....
Hon står o skäller på henne, o naffsar tag i Sallys svans, o sen rusar där ifrån, tebax igen.. o sally ligger bara o sover..
Men till slut får hon nog o då säger hon ifrån... :)
Efter Let´s dance låg hon som en liten slagen hjälte i mitt knä... :D sååå underbart o man kan inte sluta pussa...
Hon märker direkt om någon reser på sig, då vaknar hon till, o om d prasslar i köket, reser hon nyfiket på huvudet, o sen dunk så slänger hon d i knäet o somnar igen...
Imorse va d full rulle i hemmet :) Jag sov över hos familjen :)
Gick upp klockan åtta, en ledig lördag, haha d va längesen...
öppna dörren o möttes av en liten Smilla som hoppa upp o ner..
guh va hon sprang, o va hon höll på.. haha
jag o elin sprang rundor runt köket, o smilla efter oss...
Jag tog ut henne på en liten runda innan jag skulle hem, haha så kul hon e..  hon hoppade runt hela tiden, så fort d kom bilar stanna hon o titta, o när hundar skällde stannade hon igen, o när vattnet i bäcken lät stanna hon o undersökte o ja haha nyfiken är ju bara förnamnet..
Guh jag är förälskad i henne... Hon vinner rätt snabbt ens hjärta...
Har förståss legat o myst med min Sally :) Man märker riktigt hur åldern tar sin rätt... Älskade tanten :D
Dem e fina ihop mina hjärtan....
Finaste finaste

Lets dance då  :) verkligen rätt som vann, fy fan va cool han e..
Magnus en härlig gorilla dans, som bara han kan göra så...
Han förtjänade o vinna, o han va en otippad dansare..
Grattis Magnus...


Mamma körde hem mig i förmiddes, va hema vid halv elva..
Då satte jag igång o storstäda, guh va skönt..
Köket är klart, o toaletten är klar..
Imorron tar jag d stora rummet o garderoben..
O kör en till dammsugning o tvätt av golvet..
Tänkte sätta alla möblerna i mitten av rummet :)

Jag är även inne på o köpa nya möbler, göra om lite... får se..
Måste köpa nytt täcke o nya kuddar oxå..
o massa annat kul, ska se om jag kan ta en dag till d..

Vill först sälja lite av möblerna så d inte blir för fullt här inne, för när jag väl köper nya vill jag sätta upp d direkt.
Jag tänkte ju byta färg helt :)
Tänkte köra på vitt istället för mitt svarta :)
o massa annat som jag ska köpa..

åhh så kul..

Efter jag städat klart i kök o toa så stack jag till solariet o sola i 20 min.. skönt, ska ju ha klänning på mig ikväll tror jag, så då vill man ha färg..
efter d stack jag tiill malmborgs o köpte mat, skööönt för då är det oxå avklarat..

o nu har jag nyss ätit :D mumms

Kvar att göra:
tvätta jobb kläder
städa storarummet och stora garderoben
Träna
Och titta ut möbler, eventuellt hanlda lite :)
och åka till Entre

Nu ska jag vila lite, för ikväll är d utgång me tjejerna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0