Slut för idag, Tack för idag

Nyss kommit hem från ännu en norrköpingssväng..
Idag va händelserikt... d må jag säga..
Lungt upp...
Lungt en bit ner..
I alvesta slocknar tåget.. O en evakuering får göras..
Gick riktigt bra o lugnt, precis som förra gången jag fick göra d...
Blev dock 2 timmar o 10 min försenade...
Men fan va vi jobbade bra..
Trött i skallen e jag..
Super lång dag ju....
O imorron ska jag på d igen....
japps... får se vad imorron kan erbjuda.. :D

Hoppas ni har haft en bra dag iallafall :)

Jag har haft underbara kollegor o sååå tacksam för d...
O guh va vi har skrattat o nu sista timmen va vi katastroff, ni vet när man e så där galet trött o helt lost..
haha skratt som inte tar slut men som förlänger livet :)

snart kanske jag ska skriva lite om mitt liv, o inte om mitt jobb :P
haha helgen närmar sig o tre välförtjänta lediga dagar väntar..
Måste dock använda en till att storstäda..
Har ju bara jobbat o här e kaos hemma nu
attans att man ska behöva använda en hel dag...

skulle vilja göra en riktigt ordentlig genomkörare
ställa alla möbler i mitten av rummet o riktigt städa..
men skulle behöva min mammas hjälp för d, o en hel dag...
måste handla lite mat oxå, för d har jag ju inte haft nån tid till, då dessa nya arbetstiderna ställer till d för mig
träna är ännu ett måste..
Fått lön, så vill ju ut me vännerna..
inte för att jag inte gör d annars :P haha men alltid extra mycke folk te när d e lönehelg ju..

kameran måste ladas, detta är en reminder till mig själv :D

Nu ska jag duscha, o varva ner så jag kan sooooova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0