snart så

åhh ser så fram emot helgen.. guh, längesen jag längta såhär mycke, speciellt efter ledighet...
Har aldrig kännt såhär  på mitt jobb förr... :( Men nu gör jag..
Inget alls med jobbet, men dessa tiderna håller inte.. jag har inget liv längre, o jobbet tar över d..
O d va ju min andledning till vf jag slutade på Mcdonalds...
åhhhh....

Har nyss kommit ut ur duschen, skönt som tusan..

Tror att söndag får bli min städ dag.. måste verklgen få iordning här...
ska försöka så mycke som möjligt m o flytta på möblerna o så..

jag vill sååååå hem till mamma... ihhh

Snart ska jag till jobb IGEN..
Idag blir d gbg o tebax... så kommer hem ikväll..
tilla omväxling iallafall, inte bara norrköping...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0