Sus tre underbara tabbar

Nummer 1 : Att koppla in ett playstation - haha ta gärna ut dvd och sen sätt in dvd igen och försök sen hitta kanalen med              Playstation hahahaha

Nummer 2 : Börja gärna hälla i dig drinken innan du är framme vid läpparna, häll den i knäet vet jag

Nummer 3 : Ta gärna fel nycklar, sov över hos Johanna, och gå skam gången hem på morronen hahahaha
                       ni vet den där när man sovit borta o ska hem sen, fest kläder o ser sliten ut, kan knappt gå i skorna
                       för fötterna ömmar, håret är ruffsigt o sminket är där d inte ska :D

Haha Min Goding Susanna :D


Kommentarer
Postat av: Sussi

Haha, en sån kväll =)

men ooh va kul jag hade, fast den sista timmen hängde fötterna inte med, kunde knappt stå upp!!

Vad hade jag gjort utan dig, tänk om du hade haft besök, haha, vill inte tänka tanken=)

Love you!! Pussss

2009-03-30 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0