the life

Helgen har passerat... bara måndag - fredag  kvar av detta härliga 13 dgar i streck... *pust*

Helgen va skit ball, vi va några stycken som stack ut i norrköping i lördes..
Hugos blev d, riktigt kul... vi dansa massor...
OBS! Jag rökte INTE...
Jag fick dock kämpa en hel del...
i slutet o ett par drinkar senare blev d så jobbigt o jag kunde inte tänka på nått annat..
Så jag gick hem....
Ritkigt stolt e jag..
ist för o röka så gick jag hem...
Pernilla o Rashmi hjälpte mig en hel del o peppa mig m.m..
d hjälper myce o man behöver mycke pepp o uppmuntran just nu...
för e d rätt svårt ibland..
men så så mycke lättare än jag trodde..
O jag e så mycke mer på gott humör än va jag trodde, jag e på bättre humör nu än va jag va innan..
Jag e inte lika trött heller... känner ingen stress på samma vis...
ahh underbart..
kommer nog bli en del snack om detta, men d har ni nog redan märkt... :)
mina kompisar o familj får ju höra en del oxå ;)
Men d får ni ta, jag måste helt enkelt prata om d...
Å ja d e skönt o skriva ner d oxå, kan va bra o gå tebax o läsa senare kanske :)

Nyss haft besök :) mycket trevligt..

måste nog äta lite innan jag ska jobba!
Idag e d jobb mellan 14-23...

vi hörs babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0