tjenixen

Inte uppe me tuppen idag direkt... Idag sov jag verkligen ut... så himla skönt...
Snart våra bästa år.. :) jätte längesen jag såg d, men ja haha d e nog inga problem :P

Tänkte dra iväg o träna...

Hinner nog inte Entre idag heller, får ta d en annan dag...

Här är iallafall totalstädat här hemma...
Kom på nu att shit jag måste ju tvätta mina jobbkläder...
gaah, får ta d när jag kommer hem ikväll...

Haha Emelie - Den vita sladden är faktiskt en sladd som hänger där provisoriskt...
Jag har ju skaffat kanaler o internet o så.. men sladden räckte inte..
O jag ville inte ha den på golvet för då vet jag att jag skulle snubbla över den, så vi drog upp den sådär :P haha

O just d, nu kom jag på, måste ju hämta ut ett paket idag ju.. åhh hur ska jag hinna allt..
jag sov för länge....
så ja nu kan jag inte sitta här...

Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0