trött

Hur kan man vara så trött



Har ju precis vaknat ju :(
Vill göra massa saker, men kroppen sviker mig..
Snart våra bästa år, så tänka dega fram tills dess..
sen ska jag försöka ta mig till gymmet o träna lite, men jag e osäker..
Ja e verkligen trött...
Jobbhela helgen..
Imorron ska jag till gbg, ska bli såå kul..
Sen kommer jag hem vid 11 på lördaged..
Sen e d EXAMEN fest för Sus som äntligen är klar med skolan :D
ska bli så galet kul
På söndag börjar jag inte jobba förrens halv sju..
Riktigt snällt av personalplanerarna att lägga mig helg på d viset..
Jag bad om ledig, men d e svårt o få ledigt på helger, nästa omöjligt..
Mendå fixa hon d såhär, o då behövde jag inte ledigt..
Ändå ringde dem förra veckan o sa att dem hade fixat så jag fixk ledigt..
Men sa att jag gärna jobbar ändp, så förlorar ja inte pengar ju..
Gör ju ionget om man börjar halv sju, kan man ju sova vakna o sova igen :P
+ att nu åker vi ju bara till Norrköping, så inte så långt..

Förresten riktigt fint hotell i Norrköping, helt i min smak..
Man ska ju trivas där när d blir ens andra hem..

Nu ska jag iallafall ta på mig lite mer kläder, kanske man piggnar till om man gör sig iordning :D
värt ett försök...

*smackis*

Kommentarer
Postat av: Sussie

Va tråkigt att du inte mår helt prima :( hoppas att det går över snart!!

Det betyder jättemkt för mig att du fixar så med ditt jobb för att komma på lör =) Love you!! Puss puss

2009-03-05 @ 16:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0