typiskt mig

Har jag lagat riktigt god mat ju igår...
Skulle ha med mig matlåda..
mm glömmer den såklart hemma...
åhh, aja nu har jag ätit upp den iallafall :D haha gottit

Stekte räkor me vitlök, blanda ihop med pasta och tomat pesto... o körsbärstomater..
guh så gott d blev...

haft mitt älskade multtåg idag... Helt utan korglutning, d ska då alltid vara nått ja..

Imorron har jag faktiskt en överliggning, åhh tänk så glad man kan bli... lite mer noramlt
hoppas vi går tillbaks till d gamla schemat snaaaart jag står inte ut..

Missade desperate..
Håller mina tummar för att hotelet har femma, men ja d har dem nog, e rätt säker..
så jag kan se greys åtminstone :D

Sov gott hjärtana...

Kommentarer
Postat av: Carro

Häng med oss gumman =)

Vi tänkte dra ihop ett litet gäng och åka iväg!

2009-04-01 @ 07:16:41
URL: http://comse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0