borde ha sovit...

tidigare..
ar så himla lång tid innan man varvat ner...
men ja gick ju upp 4 imorse så visste jag skulle bli trött, o mycket riktigt, trötthet som kommer med sällskapet huvevärk :(
så jag bestämde mig för o lägga mig i soffan, ställde klockan så d max skulle bli 35 min..
efter 15 min ringer hanna, jag lyckas snabbt lägga på o förklara att jag ringer upp, 10 sek senare ringer vera :) haha
jag gissar på att d va dax för mig o gå upp, 15-20 min sägs ju räcka..
men ja hmm huvevärken e kvar!!
energi fick jag dock :)

Jag sitte rnu redo, väntar på mina vänner...

Party sugen e jag...
men huvevärk :( hmm ingen bra kombo..

ska se vad sus vill hitta på sen när hon e klar från personalfesten :)
kanske tar vi d lugnt lr inte ;)

Natalies med - Pernilla Hanna Emilie Vera Filip...
Kommer bli hur bra som helst!!!

Nu ska jag bara lbi hungrig oxå :S men d kommer väl när man luktar maten :D

UNDERBARA FREDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0