En helg som denna

Johanna är fortafande sjuk, lr ja krasslig som tusan :(
vill bannemaj inte försvinna, 1½ vecka nu ... föööörvsvinn dumma dumma föskylning..

Nu har jag en ledig helg...

Idag har det gått en vecka! Hmm vet inte vad d e jag behöver för att kunna avsluta detta, men d får jag nog reda på tids nog :)

Denna helgen ska bli skoj iallafall
Va inne i stan en stund nyss :)
hamstra lita på systemet..

Inför lördag som ska bestå av - BINGOLOTTO
ska bli så himla kul.. Jag ska ha 2 lottor.. en är köpt i sthlm o en i malmö måtte d bli viiiinst!
har köpt goda saker vi ska shota oxå
Kommer lbi en helkväll..
sen tar vi hummern in till stan..
Först blir d väla fridays ;) my place...
sen får vi se vart vi blir av!

Ikväll ser d ut som d blir bio :) the ugly truth..
me Hanny

Nu ska jag vila lite!

en liten update fick ni iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0