Förskyld!

Jaha då va d min tur o åka på d :(
Blev krasslig igår, feber o snuva o konstig hals, ja ni vet!
Same shit idag!

Jobbade ändå o sen va jag o stan o fika me en vän :)
O sen efter d blev d frissan :)
Jag är nu tillbaka till mitt blonda vill jag våga påstå..
Camilla är jätte duktig o ja d tog mig två frisör besök :)
men nu måste mitt hår verkligen vila, fr d e inte skonsamt direkt...

Måste fixa lite här hemma men har ingen ork.
Hade planerat massa träning, men d får man inte, ingen ork fölr den delen heller

Imorron - Hoppas på o må braa!!

Men men, spelar d nån roll egentligen?
aja vi får se..


nu ska jag krypa ner i sängen me min kopp te!

Krya på mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0