Himma igen!

Varit en runda på stan :)
köpte med mig en hårinpackning, köpte en dyr för jag tänker om den kostar e den säkert bra :/ vi får se..
nu sitter jag här hemma iallafall. hårinpackning o folie i håret ;) får se hur länge jag orkar sitta såhär :)
men kan säga att mitt hår verkligen behöver d..
att bli blond igen va inte lätt för håret!

Köpte även två buntar med vita rosor :) Tycker d e så himla fint...

Luktat på parfymen! O jaaa jag vill ha den! Noa noa, den va på min önskelista!
Som jag by the way måste uppdatera ;)
mamma tyckte d va dö praktiskt att jag skrivit in d redan nu, då hinner man ju kolla erbjudande o allt :)
planera min födelsedag liksom :D haha

ja jag ska uppdatera nu :)

åhh fan nu glömde jag ju köpa d jag faktiskt skulle köpa allra mest :(
åhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0