Lasange!

Det här me o laga mat har aldrig varit min grej! Har aldrig tyckt d e kul o ja jag har df inte lärt mig.

Idag efter jobb stack jag o handla, då fick jag för mig att jag är sugen på o laga mat!
Min mat brukar vara färdig lagad, bara värmas upp lr stekas o lite så... :) lathet säkert!
Men oxå för jag har inte kännt något behov av att laga maten!

Nu har jag fått et sug efter att lära mig :) o d känns riktigt kul faktiskt..
Kan jag börja göra mat lådor o allt..
Men detta funkar bara om jag har "normala" arbetstider, för jag står inte o lagar mat 23 på kvällen lr så :)
men ska verkligen försöka detta när jag slutar så jag liksom har tid o göra saker..
Detta va rätt kul faktiskt..

Jag har nu gjort en lasange, som står i ugnen..

Med lite hjälpa av Emelie o resept på arla o lite av egen ja hmm chansning så får vi se vad d blir av detta!
Hoppas d blir gott, för då e d en perfekt matlåda imorron :)

Jag tycker detta känns riktigt bra :D
Idag va d kul o laga mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0