@ the movies

Igår såg vi where is eric på bio - tror den hette så iallafall :)
den va väla helt OK! inte helt min film - men ja vad gör man inte :P haha
Nästa gång får förhoppningsvis jag väljaaaaa...

Snart snarrt snart kommer fortsättningen på twillight
20/11 - 09
my god va jag längtar! Blir till o beställa till premiären på den...
alla som vill följa me kan ju hojta :)
fast d e ett litet tag till tills dess...
O ja jag får ju hoppas jag e ledig från jobb då såklart!!
Annars får jag se den dagen efter minnsann - d löser sig..

Träffa Carro o Alex lite snabbt igår oxå på en taxi runda :P hahahaha
så söta! Suttit o lullat hemma hos carro..
Carro va gulligt fnittrig haha
aja kul va d...

Åhh jag måste iväg o handla massa maud - men idag ska vi till pappsen.
Så får handla imorron efter jobb..

Nu kommer snart lillebror o Camilla ner för vi ska dra!
Må¨ste slänga i mig en macka..

Trevlig helg som tusan har d varit iallafall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0