tiden går

såååå snabbt!!
Hinner för 17 gubbar inte me..
redan helg... :)
jag har bett om ledigt denna helgen... :) skönt me 3 lediga helger i rad!

Ikväll blir d lyx fredag! Ska ut o äta med vännerna. Jag har bokat bord på Natalies
tror d blir en planka för mig del... riktigt sugen på en stor köttbit me massa så *mmm*
Sen får vi se vad vi hittar på... Sus e nog sugen på stan :P haha får se.. :D jag är rätt sugen som d är just nu :D
party :P ?!?
Emelie är på en kick off så tyvärr kan hon inte vara med oss ikväll :( tycker d e megasynn..

Imorron ska jag fix fix
o efter d blir d iväg på babyshower.. :)
Har aldrig varit på en sådan, men ja d ska typ vara som ett kalas för att fira att bebisen snart kommer, o d tycker jag e riktigt gulligt.
Mamma me alla sina tjejvänner som firar att lille prinsen snart kommer till oss :D
Zuleika är så himla vacker, o ja jag r så svag för gravida, tycker d är d finaste som finns...
Hoppas jag blir lika fint gravid som henne :D
Hon har en månad kvar nu :)
spännande..
efter d får vi se vad som händer, vet inte hur länge d pågår lr vad man gör liksom :)
men vet d börjar kl 17
usch vet inte ens vad man har på sig..
Jag har iallafall köpt super söta bebissaker :D så mysigt d va o gå där inne i den affären..
Vi handla där i svågertorp, finns ju hur mycke som helst!
Nångång kommer jag o mamma gå där igen :) haha vi gick o drömmde oss iväg..

Jag längtar ju jättemycke tills den tiden.. Tiden är ju inte nu men om några år, o ja jag ser så mycke fram emot d. :)

Söndag ska jag mest ta d lugnt.. Har fått den underbara 4.25 tiden på måndag igen..
Denna veckan har fått mig o nästan kolavippen, är inte helt klar uppe i hjärnkontoret, mega slut e jag..
är så himla van vid dessa sena kvällar, o nu får jag så jobbigt tidiga tider.
Jag har inte alls problem me o gå upp tidigt o jag är en rätt morgonpigg människa, har alltid varit..
Men liksom när jag sen kommer hem så har jag massa o göra, o sen tittar jag på tv..
oftast offrar man inte kvällarna utan man offrar sömnen.. Har inte sovit bra lr mycke denna veckan..
aja nu e jag ledig, o d e sov morron imorron :)

Nu ska denna damen duscha :) för snart ska vi äta gott :D

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0