tjena tjena

full rulle denna morgon :)
Har skrivit en inköpslista..
Imorron tänkte jag göra massa mat lådor :) jajamensann..
Tänkte försöka mig på o göra min första gryta :)
O denna grytan ska va me fisk..
så får vi se hur d går.. Nästa gång provar jag nog med kyckling..
Lr ska jag göra båda imorron när jag ändå e igång?

Jag har ju fixat med mitt pensionsparande.. Så måste in till banken oxå o fixa så d blir rätt me fonder o allt.. osså ska dem visa mig så jag förstår lite bättre.. är så kass på sånt ju.

Dricker citronte just nu, som jag fått dile på :)

Imorron blir d bio me Hanna - äntligen blir d av, hoppad jag iallafall haha ska inte hoppa än..
Sen efter den åker jag hem till mammsen.
Upp me tuppen me familjen för på fredag ska vi till ullared..

Snart ska ju vi på skidsemester - hoppas på o hitta lite fynd till den där, typ skidbyxor o så.
jackan tänkte jag köpa en mer ordentlig, riktigt skidjacka... så man kan ha den när man cyklar till jobb i rusket oxå.
Min vinterjacka som jag har nu äär ju så himla kort så när jag cyklar visar man ryggen o d e kaaaaaallt..
Tänkte faktiskt ge mig på en vit skidjacka tror jag :) fin fint..
o tänkte köpa fina mössor o så oxå.. hoppas jag hittar d där-
Hoppas dem har fått in vinter grejjor, men d borde dem väl?! :)

Jag har ju börjat mer effektivt skriva riktig dagbok, där jag kan skriva ut ordentligt :)
Kommer mer skriva här för o uppdatera vänner jag inte träffar så ofta o alla andra som e intresserade :) av vad jag gör..

kanske får man för dig o lägga mer tid på bloggen igen, men just nu älskar jag o sitta o skriva i min dagbok..
Har köpt en sån riktigt fin..
kul o spara sen tills man blir äldre o kan läsa igenom allt..

Iallafall - imorron laga massa mat
kom på nu förresten att jag måste köpa formar o grytor :) haha kanske man kan ta på ullared ju ;)

O bio, sen hem till familjen
Fredag - Ullared för hela slanten, mys me familjen
Lördag - Jobb o sen fest i Norrköping me Catrin :)

Känner lite för o bjuda hem folk på middag!
Det tråkiga är ju att jag inte riktigt har platsen till o sitta o äta liksom! :(
Längtar lite efter en tvåa :)
Men d kommer väl d me :D

Life goes on..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0