alla <3 dag

Igår va en så himla mysig dag :D
Jobbade till tre
hem o fixa, handla lite smått o gott o hyrde en riktig kärleksfilm



Fy den va bra :)
Som jag böla haha

Så himla kul att ni kom :) Massa kärlek
vänskap är finaste kärleken..

Fick en vänskapsbok av Hanna - Säger bara att när jag läste den fylldes jag av lycka o kände, fy farao va jag har fina vänner runt mig :D

Emelie kom hit o hade me sig en gåva som va fylld me gelehjärtan o choklad hjärtan <3

Emilia Susanna Pernilla va oxå här :D
Vi åt massa gott
Jag o nillis åt landgång
Emilia o Sus åt kebabrulle
fy va gottit :D

Sen massa snacks på d

Tack för en riktigt mysig kväll tjejer
ni är underbarast av allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0