Ja d va ju trevligt

=) Hade en helg som mest bestod av fest o sömn o mat
d va längesen jag festa båda dagarna, kan säga att jag tror d räcker me d nu :P haha usch så trött man blir, o stackars fötterna e ju helt slut dag två :P
Men fy vilka kul dagar, fredag blev d etage, fick dock en känsla av typ strandbaden lr nått,
Lördag harrys, riktigt mycke folk ute..

Man ger et snt sken av sig att man är upptagen så kommer dem på löpande band, helt otroligt...
aja d e alltid skoj me uppmärksamhet ju =D

Nu  är min ledighet slut o d e dax o börja jobba igen, va snabbt de dagarna gick *puff*
Aja ska få jobba me pernilla idag så d e toppen + att d e en så himla lång tur så då e d bannemej extra najs
Ska sova i Lp idag, sist jag gjorde d va för över 2 år sen, jag gick me Kenneth som handledare då.
så minns inget från d hotellet lr nått..

OO denna månaden får man fet lönehöjning :D guuh va d kommer sitta fint ;)

OO hoppas på ett trevligt samtal idag, denna väntan, vf är jag född så otålig haha

Ha en underbar dag vänner

Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha, ja dem var efter dig en efter en:) Tack för en jättekul är helg!

2010-02-08 @ 17:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0