Tandläkaren



Då har jag nu fått ena tanden lagat :) dem lagade min visdomstand..
Totalt bedövad
usch jag va lite rädd för o gå dit..
men d gick jättebra o min tandläkare va toppen trevlig..

Ska dit igen nästa vecka o ge mig på nästa.. hua
Trist när man har kassa tänder...
Gör liksom allt jag kan, men lyckas ändå få hål i dem..

Jag har t.o.m dragit ner på socker i mitt te :)

Aja får väl ta dessa smällar, trist bara för jag tycker jag har otroligt fina tänder... Måste ju fixas.
Just nu har jag dock galet ont i käken, fick ju gapa som en galning då d va visdomstanden o dem sitter nere i halsen ppå mig :(



Ikväll ska jag jobbar, börjar inte förren kl 18.30
känns litekonsitgt
imorron ska jag inom buttricks hade jag tänk - hoppas jag hittar nått
hade varit skönt o haft d gjort ju :)

Snart kommer massa bebisar in i livet..
Många av mina vänner som snart ska föda..
Emilie har nu gått över sin tid i snart en vecka.. puh..
Kom ut din lille trollunge :D

Snart helg igen :)
Får se vad denna helgen bjuder på :)

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0