tidigt

Guh va jag vaknar tidigt nu när jag väl e ledig...
8 - d e då mina ögon slås upp helt klar vakna..
kan inte somna  om..
aja då sover jag inte bort min lediga tid iallafall :)

Va tänkt jag o emilie skulle till nova lund..
men då hon ska föda om 2 veckor så har hon ett stort bagage runt magen :)
Hon va tvungen o avboka..

Men jag ringde mamma o hon sa hon kunde komma hit me min bil som stått hemma hos dem sen besiktningen
så tänkte, emmi kan ju inte sitta där hemma helt ensam
nu ska vi bara se om jag kan köra dit... :/ osäkra vägar, men får ta d lugnt så ska d nog gå..
men först måste jag få tag i emilie o höra om hon fortfarande kan :)
Förstår allt måste kännas helt skummt nu, o kylan gör d säkert inte bättre

Mamma sa d va samma vinter d året jag föddes, o mamma va så svullen o vätske fylld så allt blev så svårt o orörligt... Men man står ut när man vet vad som ska komma :)
Ihh längtar tills jag ska få träffa lillen... :) så spännande

Drömde inatt att jag va hemma hos emilie o hon sa helt plötsligt att hennes vatten gått, jag fick ju typ panik.. haha
ringde alex o sa, han kommer NU
Sen skulle jag köra emilie, haha o jag mådde så dåligt för jag inte hitta... (jag är ju katastroff på d området)
In i lund o körde runder för o hitta skyltar mot förlossning
haha vet inte ens om d e i lund hon ska, men jag antog d eftersom d ligger närmre..
aja galen dröm :)
Men kändes så jäkla skoj att vara me :P

oo här e så himla fint hemma, så himla skönt o bara va hemma...
går o små pillar hela tiden, sjukt hur mycke en person kan stöka ner, hittar liksom hela tiden nånting man kan städa o fixa me..
aja här e mysigt hemma ;)

Hoppas vi på mys imorron då :)

Ikväll ska jag träffa en annan vän :D längesen jag träffa honom... Ska blir riktigt skoj!
Får se vad vi kan hitta på, jag är ju så himla sugen på o göra en snögubbe (bästa kramsnö ute ju)
Så kan jag säkert få me dem på, om dem har rätt kläder på sig vill säga :)
får ringa o säga till om d :)

Nu kommer mammis me bilen :)




Jag är sådär galet glaaaaaad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0