Vänner

Fullspäckad helg..

Slutade sent igår o va hemma vid 19.30 , snabbt in i duschen o börja göra sig iordning :)
Catrin kom o hämta upp mig (då mitt lilla lokalsinne är katastroff) haha men nu ska jag nog hitta :)
Såååå himla fint Catrin bor, åhh guh, vill oxå flytta till en större lgh o renovera hela... så himla fint, vill vill vill

Sen börja vi pimpla vin :) mm va mysigt..
Kajsa kom förbi :) mycket kul att hon kom
sen körde hon oss vid 1 tiden till etage..
Där inne fixa vi vip korten o sen snabbt en drink i handen... mums va god den drinken va

Träffade sus o Carro där inne :)
Massa dans, massa mingel

Stannade ända tills kl 5, hua :D
Klockan bara tickade iväg, insåg inte ens att jag behövde gå hem förrens jag fick extrem huvevärk, men åhh vi hade helt svårt för o gå därifrån, bra låt varje gång man skulkle gå hahaha, upp på scen o allt trots vi ska hem :D
sen in i ladan igen, bara för o kolla sista läget o dansa mer :P
In på max o öta massa, kräng kräng :D
O träffa konstiga prickar.. aja trevliga va dem, men lite smått väl spexiga..

Sen taxi hem, hemma vid helv sex tiden..
så då ska man ju ringa, haha hade ett långt samtal, ett av d längsta på väldigt länge :D
vi la på kl 8.04 för jag typ somna me telefonen...
Mycket skojsigt iallafall
men rätt galet att jag la mig 8 på morronen...
massa snackis...

Idag är en ny dag o nya tag, jag ska dock lägga mig o sova lite till haha helt slut, men va tvungen o gå upp för o fixa allt tills ikväll

Har bara sminket kvar, o moppa golvet..
men ska sova innan

Ikväll kommer vännerna från gymnasiet hit..
Erika - förrätt
Vera - Maträtt
Jossa - Efterrätt
Jag - Snackset

Ska bli så himla skoj o träffa er igen guh va kul ja

Imorron är jag totalt bokad, bokat för mycke som vanligt o ska som vanligt ändå lyckas med o göra allt..
För jag vill liksom göra allt..

Ska hem till Mammsen o äta middag, mm ska bli så gott...
Skulle va där 4, men jag fråga om d gick bra kl 3, så d gjorde d... 1 timme tjäna jag där..
För vem vill missa mat o mys hos mammsen, o lillasyster som man saknar
Sen iväg o ja, göra en annan sak :D iihhh
Sen iväg o göra en annan sak som jag inte heller kan berätta haha

ingen alkohol idag iallafall, för imorron måste jag va på hugget :P

Hejsvej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur att du har lite tid för mamma. Och tur för mig att fredde pågen och Camilla också kan.

2010-02-21 @ 12:19:48
URL: http://jepson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0