1 års gruppträning

Ja då har jag varit o fixat d :) Känns riktigt bra
Gymmet var inget för mig kände jag, så detta året provar jag gruppträning istället.
Kockums har ju fått massvis med val.
Spinning yoga flowin bodypump pilates bodybalance kick&box step qigong chinen
aja ska bli kul o sätta igåg :)
hoppas detta är nått för mig. Tror absolut detta är bättre
o sen har jag ju mitt simkort :D
o mina älskade promenader

Idag fyller min Mammi år :D Så ska hem där o äta middag... mysigt

Sen ska jag till emlan o sen får vi se vart vi tar vägen..
Är iallafall sugen på lite super mario :D hihi

O igår gjorde jag frysta banan skivor
så jäkla gott d va :)

o bara för d ska jag lägga in lite nu igen
o diska disken medans dem fryser

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0