haha så typiskt

Japps, idag tog jag mig i kragen o ringde komvux..
dem sa jag skulle komma in o prata med en studievägledare..
okej då gör jag så
cykla iväg till pauliskolan.
haha stod i kö i en timme (50 pers framför mig)
kommer in o hon letar snabbt upp mina betyg
Jag har förklarat att jag behöver läsa samhällskunskap A
Ja okej, hon kollar snabbt igenom betygen mina o säger, men Johanna! Du har redan läst samhällskunskap, du fick VG i d.
jaha där ser man d va ju bara o tack o gå o shoppa :D haha
gick snabbare o får högskolebehörigheten än jag trodde..
Nu ska jag bara försöka mig på högskoleprovet, åhh, undrar hur många gånger jag måste göra detta för o få ett hyffsat resultat..

Aja, nu e detta gjort, bara till o  kasta sig ut, jag har kommit längre än jag trodde.

haha så d kan gå, tur jag har koll på läget!

Nu ska jag vila lite för sen kommer babes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0