Min Jul

Blev lite fel ordning här haha men ja... spelar nog inte så stor roll :)

Här kommer vår jul i Sälen!

 Vi kör upp till Sälen

 Sötaste inpekterar stugan :)

 Lillebror måste testa i långkallaingar haha

 Mysigt me brasa

 Fin bild me skidorna

 Kan man vara nyfiken på barnen där ute?

 

 Fina Mr snögubbe ett måste

 Vila benen i sittliften

 Vackert när solen kommer fram

 Då va d Kalle Anka dax o mys i soffan:)

 söta lilla nissen :)

 Bästaste Tomtemoren :)

 Julbordet fullt med godsaker

 julklappsspelet

 Ge Smills 10 sen e julklappen uppäten

 haha japps d e jaaaaag :)

Vi hade en super jul
Inatt drömde jag att jag va där igen o åkte skidor..
d e så jäkla härligt
för er som inte åkt skidor innan
gör d, dör inget man inte kan, man lär sig så himla snabbt
d e så underbar aktiv avkoppling
massa snö
massa glädje
träffa massa folk
afterskii är i en klass för sig själv, går liksom inte o förklara känslan där inne

Tackar min familj för denna fina julen :)

 




Kommentarer
Postat av: Lindsay

Visst är han söt det lilla livet, men det är mycket jobb med en hund fast du får fubbelt så mycket tillbaka så det är värt det !! God fortsättning på dig! Kram

2010-01-05 @ 19:35:56
URL: http://misssterner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0