Mitt nyår

Va helt fantastiskt kul :)

För d första har jag haft en massa underbara lediga dagar.

Vi festade galet hela natten, d va så kul o ja så annorlunda likosm :)
God mat, som jag åt alldeles för lite av haha...
allt va så bra på hela kvällen
alla va där, vi hade så kul ihop
nya folket va super skoj, alltid så himla trevligt me nytt folk ju

12 slaget va nog d bästa av allt, fy fan va vackert..
Vi festade på vånging 47
så vi va ju riktigt högt upp¨
aldrig förr har jag tittat ner på raketerna
men guh så fräckt
himlen va helt klar så man såg allt så tydligt
synd jag inte kunde få in inställningarna rätt på kameran, för blev inga bra bilder, blixtenfånga raketerna o utan blixt blev d bara små ljus överallt.

D va efter tolv sen som fesaten satte igång, herre guh va vi festa :)
d va dans fest vänner champange skratt
En alldeles underbar nyår

Fint slut på 2009, perfekt början på 2010





 









åhh där e så många kul bilder.. hihi
fina oxå :D
men guh tack för en helt fantastisk kväll :D

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Vera

Ohh vad fina bilder på mina snygga tjejer.

2010-01-04 @ 17:33:19
URL: http://veroniique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0