Nu kör jag :D

Idag sätter jag igång på riktigt inför detta året.
Dax o börja träna igen :D haft en rätt slapp jul o januari :D
Kl 12 ska jag på mitt första spinningpass :)
får se hur d går, jage  riktigt pepp, tycker d ska bli kul :D
Tror detta här me gruppträning e nått mer för mig..
sen får vi se vad nästa pass blir, tror jag vill ta kick box..
men får ju ta de pass som passar till mitt schema.. men där e rätt många pass o välja mellan så ska nog få ihop detta bra :)

Börjar känna mig sådär trött hela tiden igen
Emelie har nått hemma hos sig med massa vitaminer o allt, ska kanske köpa mig en sån o se omd  funkar :D verkar bra.. inga tabletter lr så utan en vätska man tar..

Jobb börjar rulla på igen :) skönt om vi får ordning på tågen igen, har varit på tok för mycke på senaste..

Igår fick jag göra en jobbig sak, guh va jag mådde kass, men efter nån timme lr så så kändes d riktigt bra.
Jag är glad för att jag gjorde något åt saken..
Polisen är grym!

oo när jag kom hem satte jag på mtv direkt.. då spelades en låt som jag tycker är klockren



mycket bra! så sant så sant

snart e d våra bästa år.. ska bara dega i soffan till mitt träningspass
börja ju jobba alltför tidigt idag, men nu e d skönt för nu e d gjort o jag e ledig hela dagen :D så skönt när man kommer hem så tidigt o redan har jobbat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0