barnvakt

Idag ska jag leka med Elias, medans hans mamma ska iväg på en grej :)
hihi så kul d ska bli, han e en helt underbar liten pojke.. men tänk nu va d ett tag sen o han förändras o växer ju som tusan så man hinner inte me.. men ska bli riktigt mysigt o träffa både emi o elias :)

igår satt kjag o Cati oi hade fixar dag. Vi planera sista justeringarna på resan :D
o sen har vifixatmassor med midsommar, fy 17 va kul vi kommer få d :)

Nu jag vi nyss ätit frulle, jag ska bege mig hem så jag kan fixa till mig o så innan jag ska iväg o hämta bilen hos mammi :)

Kommentarer
Postat av: Catrin

Tack snäckan för en god frukost :) Rena lyxen att få gå upp till ett dukat bord ;) Pussa

2010-06-08 @ 18:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0