En tröttis här

Fy, känns som om jag redan har gått på semester i huvet, orkar knappt något på jobb..
Jag känner mig helt slut.
Men bara fyra dagar kvar sen e d semester på högsta nivå.

Kommer nog kännas som om flera tyngder lyfts av från mina axlar.

Jag längtar så tills midsommar, fy va mysigt o kul vi kommer ha, har planerat massa skoj aktiviteter :D

Igår o idag jobbade jag me min Pernillis, vi tränade hårt igår på hotellets gym. (skönt o göra d när man e borta)
Hårdaste va nog magen haha skojja om jag har ont i den idag, men man kände riktigt hur effektiv den va :D

Idag när vi jobbade hem va jag så trött hela tiden. Jag glömmer små saker hela tiden (ex. Mina matlådor, både med o utan mat) känns så jobbigt. Känns som jag skriver hur många listor som helst på vad som ska göras o packas m.m. men sen bara glömmer jag d ändå, lr gör av med listorna :/
Har precis varit o gjort mina naglar fina :) en liten fin detalj till midsommar blev d oxå :) super fina blev dem.

Vill så hitta en ny klänning som jag skulle kunna ha på mig, en sån riktigt sommrig med blommor. Får se.
Ska ju på Systers (paulas) Konfirmation den 3, så tänkte d kunde isåfall inköpas en som man kan ha då oxå :)

Imorron ska jag hela vägen till Falun, men har ju nästan tre timmars rast i sthlm så kanske jag hinner springa in i nån affär då, hatar dock o gå i stan med uniform. Får se hur d blir.

Idag e d ju riktigt mysväder, hadeså velat grilla ikväll. mums, men tänker inte göra d ensam. :)

Läääängtar till min semesteeeer :D snart är du häär. Sommaren får gärna kicka igång på riktigt nu, för nu kommer jag :D

Hoppas jag inte glömmer massor me saker till när vi drar sen.

Såg en riktig tjejfilm igår när jag låg på hoitellet. Grekland va me rätt mycke i den filmen, åhh gaaadh va jag längtar, suget kom verkligen igång på riktigt då, o ja nu e d ju snart vi åker :) Känns som jag inte tagit tag i detta riktigt. Tydligen ska biljetterna ha kommit, men jag har inte fått nått, lr så har d kommit bort i all reklam man får :/ Hoppas dem kan skicka d igen isåfall, för jag ska ringa dem imorron.

På tal om biljetter så har biljetterna för långresan kommit o är utskrivna :D hihi galet, kommer kännas konstigt o hämta dem. Ska hämta dem efter  midsommar :D

Ska försöka hitta mina krafter o ta tag i dessa sista dagarna, o låta midsommar bli som d blir nu. Försöka sluta stressa upp mig över d.

Inatt hade jag en sån mysig dröm, så när klockan ringde (05.00) ville jag inte alls gå upp utan bara sova vidare.

Ska städa undan lite här hemma så d e fint sen när man kommer hem från Blekinge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0