guh va mycke stress

Känns som jag har hur många bollar i luften som helst, hinner inte riktigt med.
Varenda dag e fullbokad, så mycke som ska göras o tankarna snurrar
fix o planering
massa jobb
vänner o familj
försöka få in mig själv me lite träning o att sova
städa o fixa
vill klippa mig?!
handla massa saker bla till midsommar
midsommar e ett projekt för sig
sen har vi ju resan, alla tankar som flyger runt den, ska betalas på fredag tror jag, sen hur ska man packa, försäkringar, hemmet, räkningar, bankmöte, vaccinationer, o så mycke mer.

ja detta känns som d e bara är en liten del av allt.

idag ska jag iallafall jobba o sen ska jag sova i gbg, då ska jag försöka träna på deras gym där.. så då får vi hoppas tåget e i tid :)
då har jag lite check iallafall :D
Fredag är jag ledig, då blir d in till ramesh, handla lite till midsommar, hem till sus, fixa inför tivoli på lördag.
osså va d nått annat, guh jag måste börja skriva upp allt jag ska göra nu även d lilla..

Dax o göra sig redo för jobb... packa träningskläderna.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lite tips inför resan:



1. koppla bort tankarna hur du ska packa, de är ett par månader kvar ;)

2.Kolla vad som ingår i din hemförsäkring och gör tillägg utefter den

3.vaccinationen är viktig...but you still have time =)



Jag vet att de är mycket...men lovar dig att du kommer känna dig mindre stressad när resan är betald =) kan ju inte vara stressad i 6 månader frammåt :)



Love you honey



2010-06-09 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0