Härliga semester

asså samma tur detta året, fy vilken kanonväder, direkt när jag går.. kan fan inte bli bäätre :D
trist att så många andra måste jobba!

Idag har vi allafall varit på stranden igen :) vi va nere vid djuphavsbadet.. najs o bara kunna hoppa i liksom.
idag va d tydligen 20 grader i vttnet, trodde aldrig d skulle värmas upp så snabbt.. men d gick jätte bra o va riktigt skönt o hoppa i, synd bara man ska ha den sattans jäkla veckan grr.....

Jag o cati fick nog vid hmm halv fyra kanske klockan va :) då cyklade vi till ramesh som hade tryckt ut våra biljetter..
Biljetter betalade o utskrivna :)
Även grekis biljetterna e ute :D sköööönt
Idag när när vi låg på stranden fick jag sån känsla av att vi va där, så jäkla underbart gaaaah längtar :D

men semester kommer gå alledes fööör snabbt känner jag.

Snart ska jag träffa tjejerna på lilla torg, ska umgås o ta ett glas vin :)

Hörs senare vänner

Kommentarer
Postat av: Vera

Du har alltid sådan tur med vädret på din semester =) Inte alls avis.

2010-06-29 @ 20:27:14
URL: http://veroniique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0