Ingen stranden

idag.. för d va moooooln.. men ändå väldigt varmt ute..
så jag o pernilla sov ut länge :)
sen gjorde jag e fin frukost till oss me bacon ägg o hela köret :)
Vi fick ta ut täcket inatt blev för varmt me d, helt perfekt o sova med bara lakan :)

När vi kommit upp o gjort oss iordning åkte vi till folketspark o titta.. Åkte en karusell. o jäklar va vi fick åka. Hur längesom helst o han älskade o snurra på vår karusell, hmm undrar varför :/ hahaha

Åt glass



o kollade på lite liveband o djur o allt sån :D mysigt va d..
sen ville vi spela minigolf, hade för mig dem hade en där inne ju, men den höll dem på o bygga om lr bygga bort.
Så vi tog bussen hem till mig igen, så ska vi spela på ribbans minigolf..
Oh guh va fina banor, va ju jätte skoj, lite speciell minigolf.. andra regler.. o d va så himla fint :D



Sen åkte vi o handla lite till ikväll då tjejerna kommer hit :) vi har handlat lite snacks o så..

så passade vi på o köpa lite sill :P haha båda va sugna på d, så när vi kom hem koka vi lite ägg o sen hade vi sillen till d.. ja d va vår lunch :D gottit..

Snart är d dax o börja på maten :D

Super dag även denna, d må jag säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0