Johanna bakar :/

hihi ja jag har faktiskt bakat idag :) vilket jäkla infall... bakfall brukar jag aldrig få :)

Så nu sitter jag o äter bullar (har redan klämt 3) o dricker ett glas me kall mjölk.. så jäkla gottit :)



inte mina bullar men ja ser väl rätt lika ut, men mina blev utan pärlsocker för jag had einga hemma o glömde handla

legat o solat hela dagen :) härligt, sooool du är välkommen..
Idag badade jag oxå :) TVÅ gånger minnsan.. kallt till en början men inte så jäkla kallt att man inte kunde ligga i en stund :=
sen åkte jag o handla lite :)

älskar o va hemma, typsikt jag ska jobba hela tiden nu, men men snart semester, jag glömmer liksom lite bort d :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0