lilla emsing

hihi hon e ute på spåren o åker mina tåg :D så skoj, önskar jag kunde jobba idag på d tåget, hade varit så skoj ju. skulle ut o springa idag men d bara regnar o slutar inte så jag hoppa in i duschen o tog en lång en :) ska snart hämta upp systrarna ohlsson på centralen för o fixa lite ärenden. In till Ramesh o sen ska d handlas lite för midsommar.. :) Ikväll är vi bjudna till sus på middag :) ska bli himla trevligt. :D Sen åker ju sus ut på lite äventyr :D hemskt va alla reser nu. o jag älskar d tycker d e så häftigt att vi har så fina möjligheter till o kunna resa så mycke som vi gör.. jag åker ju alltid nånstanns iallafall en gång om året.. tycker de helt fantastiskt o älskar o höra om allas äventyr o berätta om mina egna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0