Lyckligaste tösen

känner jag mig som nu :)
RESAN ÄR NU BETALD
känns så himla kosntigt, kan fortafarnde inte fatta :)
fått massvis gjort idag, massa samtal gjorda, ibland e d bra o jobba såhär.

Nu e jag inte ledig förrens till midsommar, ja guh va jag ska jobba mycke nu.
lr jo förretsen jag e ledig på torsdag thats it :)
ska ju jobba lite extra till tänkte jag o sen till midsommar går man på semster så då ska jag nog allt kunna vila upp mig.
Kreta närmar sig, snacka om livsnjutning där. Längtar så otroligt så bli så jäkla skönt o komma iväg. speciellt om vädert ska va på detta viset, men tror dock att värmen kommer snart :) lagom till min semester ;)

på tal om midsommar, vet ni va mitt starkaste minne av midsommar e! jag ska berätta :P
När vi åkte iväg med några bilar o alla barn o vuxna gav sig ut på blomster jakt :) jag älskade när alla barn fick följa med o göra detta. O vi plocka massvis med blommor
minns hur vi fick nått år riktigt leta efter blåklinten då den va svår o hitta. tror t.o.m vi fick köpa lite för vi inte hitta, o lite blått ville man ju ha i midsommarstången. Sen när vi kom hem så satt man i kjol, d va riktigt sommarvärme, alla satt i gräset o vi flickor gjorde våra kransar själv, sen hjälpte vi till o smycka stången me massa blommor.. Jag minns detta med sån otrolig lycka, sommarbarn.

Iår ska vi oxå ha en riktigt midsommar :) vi ska va i stugan i Karlshamn
lekar sånger mat snaps o ett jädrans bra humör
tjejerna ska åka upp lite tidigare, tror dem ska försöka hinna plocka blommor, d hör ju till :)
Jag kan tyvärr inte va me på detta roliga o allt fixande då jag jobbar även på midsommar. men slutar kl 10 på morronen, hoppas på att jag kan åka med nån lr bakom nån för jag kommer inte hitta dit. haha

Nu ska jag fixa med lite annat skoj :) Kramiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0