Min flicka

Åkte hem till emsan idag :)
först va jag på stranden hela dagen, hem o vila för jag gick upp jättetidigt. Kom lillebror me flickvän o hämta upp mig o vi åkte till mobilia för o hitta present till vår lillasyster som konfirmerar sig nu den 3 juli :) ska bli så skoj o se..
Emme bjöd på middag
attans nu kom jag på jag glömde ingredienslappen hemma hos henne..
Speciellt smakade d.
men efter ett tag insåg jag att jag tyckte d va jättegott, i början va d lite svårt..
Men guh nu ska jag börja göra d :D insåg d e perfekt ta med till stranden mat..
nyttigt o lätt o göra...
så d ska jag ta med mig :) nu hann jag inte till imorron, cati ville ha lunch imorron på stranden hade varit perfekt, men kände inte jag hade ork till o handla o sen stå o göra matne, så får bjuda på fika ist.

Iallafall emelie lyckades bra med d, o tycker d e skoj o smaka på nytt :)

Emelie hade köpt en sommarpresent till mig, blev helt rörd o chokad.. o så fint att hon hade tänkt på mig när hon såg d :D
jag har länge velat köpa vägg ord. men liksom inte hittat en jag kännt jag kände så för..
men emelie hitta en hon tyckte va perfekt för mig. o ja d e den :D i love it..
Memories are forever..
så fint att få den av sin bästa vän...
många minnen där förlivet!
Tack E :D Love u so mucho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0