När man va liten

När jag låg på stranden idag bland alla barnfamiljer, så kände jag lycka inom mig..
Tänkte tillbaka till när man själv va liten.
Mamma fixa allt o hon gjorde d så himla bra.
Alltid fick jag o lillebror va med o välja något gott som ksulle följa med på pickniken, ofta blev d gifflar :)
Så köpte mamma halltid färska bullar som hon bredde med gott pålägg.
o massa god saft!
Man fick äta när man ville, oftast när man tog en paus från all lek o bad.
Jag o lillebror va i vattnet så mycke, mamma kunde ligga o sola.
Så minns jag hur jag brukade smyga upp o lägga mig på mammas rygg, iskall va man :)
Hon blev aldrig arg :) o tänk som man sanda ner filten.. hua va mycke jobb :D kan jag tänka nu då :P haha
osså hade vi en stor badring, som både jag o fredrik kunde få plats på, den va så himla rilig o leka med.
Ofta träffa man vänner från skolan ox¨å som man lekte med.
Men måste säga att jag tycker att jag o fredrik lekte bra ihop.. :)

Ibland skulle jag vilja vrida tillbaka tiden. För fy va lätt o kul allt va då.

Jag älskar min mamma något oändligt. Jag är stolt över min mamma.
Jag hade en riktigt lycklig barndom me min familj..
Fan mamma vi hade d förjäkla bra :D

Massa kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0