På tåget!

Imorse jobba jag upp till sthlm, sen har jag fått den lyxen att jag fick åka hem hela vägen utan o jobba men ändå betalt ;) gillar vi... CATCHING!!!!!!

Nu är vi snart framme i lund, så lite sent o börja skriva kanske haha.. men äligt har jag nästan sovit hela vägen, galet trött o behövde lite sömn...
ska träffa cati nu direkt efter jobb, vi ska ill Ramesh... får se hur d går sen :)
sen kl 18 kommer pernilla till mig, så ska vi grilla i detta mysiga väder hemma hos mig...
ihhh älskar detta! visste blir man enormt lycklig av sommar!

Imorron ska jag försöka ta mig till bo01 i lägga mig o chilla, om d e fint väder, men d säger dem d ska va. :)
börjar inte jobba förrens 18.30 ungefär, så har ju hela dagen på mig :)

Nä nu måste jag visst packa ner snart i Malmö..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0