Packar

Just nu för fulla muggar, haha yrar runt som en yr höna...

Imorron måste jag hinna handla strumpebyxor och allergitabletter.. måste måste...
Tror dock jag inte har så mycke rast under mina svängar till kph.. hmm hur nu detta ska lösa siiig..

Cati har gjort så mycke, skulle fan varit ledig idag så jag hade hunnit hjälpa till osjälv fixa allt jag behöver fixa.

Har fixat löshåret o snart är packningen klar... :) känns rätt bra :)

O nu e d ju bara en tur kvar o sen har Fröken Johanna en välförtjänt semester :)

Ipodspelare e på laddning
kamera e på laddning
snapsen e blandad

haha skriver lite för mig själv här ja :) all planering går i ett.. :) vill inte glömma nått

Nu känner jag att jag e hungrig oxå :P

Fyyyy va kul ihhh

På min semster ska jag hinna allt som jag ligger så efter med just nu :) åhh va jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0