shopping

Japps, gick upp lagom tidigt här i sthlm o gick ner o åt frulle me kollegorna.
Sen gick jag i stan :)
I leggings o tunika, helt jäkla underbart!

Jag är stolt över mig själv då jag bara handla d jag verkligen kände jag behövde o va ute efter, o tämka sig, jag fann båda sakerna :D

En lång lång vit kjol :) har velat ha en sån sen förra sommaren, äntligen e den min :D
O ett par skor jag kan ha nu under sommaren.
Insåg att jag inte har så många sommarskor, bara med hög klack, o mina vita gympadojjor..
Så nu har jag ett par as snygga sandaler :D
Pernilla som inspirerade :)

Hittade massor me fina saker, verkligen mycke roligare o shoppa i sthlm än malmö :)
ja jag har ett förjäkla bra jobb ;P
även fast jag hitta massor av saker jag ville ha, jag höll hårt i dem, men släppte för jag stod o tänkte på att, Johanna skärp dig, tänk vad du kan göra för dem pengarna ist. o kläder har du ju... hihi.. kul hur man brottas med sig själv :D

Nu ska jag upp på rummet o vila lite o kolla tv. sen ska jag jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0