sommar!

Igår fick jag spontant ryck att jag ville grilla.. så så fick d bli :)
hit kom sus pernilla cati o eddie... riktigt jäkla gott, o super trevligt..
så synd d e skugga hela eftermiddan på gården, men äh vi tog lite filtar o vin så ordna d upp sig :D hihi

Grillat e fasiken d godaste, älskar kööööött :) o mycke sås :P

Pernilla stanna över för natten :) ovanligt? hahaha men d e lugnt för jag älskar o ha henne hääär :D
Hon skulle upp tidigt o jobba, lr tisigt o tidigt, hon ksulle iväg kl 10 så jag gick upp med henne.
Jag hade ju redan igår bestämmt att jag skulle till stranden idag! Tyvärr kunde ingen komma med mig, men jag hade d rätt mysigt ändå :)
DOCK den enda solfaktorn jag hade hemma va 4, inte bra när man ligger första gången på året i solen..
Tror ganska säkert att jag har bränt sig, men d visar väl sig senare..
Jag är iallafall lycklig att jag fått lite färg :)

Mdsommar kommer bli underbar! berättar mer om den sen
vi prata även om innan Kreta så måste vi ju ha en kväll när vi ska kolla på sällskapresan o bara ha d skoj ihop :) längtar!

Tillbaka till starnden. Jag åt den nya glassen , Magnum Gold, den va jätte fin :D hihi älska guldet. Men den va inte alls så god som jag hade föreställt mig :( aja nu har jag smakat den iallafall.

ooo just d igår efter maten åt vi jordgubbar som va fantastiskt goda. mums, vi smälte choklad över grillglöden som vi sen doppa jordgubbarna i, kan inte förklara hur gottit :D

Åhh hade velat ligga kvar i solen läääängre, men våga inte för va rädd att jag skulle bränna mig för mycke då.

Sommaren är iallafall här, känns bra då man går å semester om tre veckor o jag va rädd för att d skulle va helt kallt. Gick en runda i vattnet oxå, blir jag riktigt varm så kan jag nog faktiskt bada i d :D men då måste jag va super varm o vindstilla haha

ska jobba kl 18.30 perfekt en dag som denna lrhur :D o imorron har jag hela dagen i sthlm, tänkte faktiskt gå i stan då börjar 15.30 i sthlm. Jag behöver faktiskt köpa sommarkläder o ett par skor. men ska dock bara köpa viktiga saker. :) sånt man verkligen behöver.

sola idag o stan imorron, o på söndag börjar jag 16 tror jag, så även då hinner jag ligga o sola om d e fint väder vill säga :)
oo härligt om man kan bli brun innan man ska å på beachen me tjejerna som redan är helt fina :)

Så jäkla bra denna sommaren kommer bli, har jag sagt d? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0