Stark längtan

Perioderna kommer flygande över en, man fylls av känslor som  inte går o mätta..

Då op då kommer suget o längtan efter att bli mamma.
Jag Vet ju att tiden kommer, o ja inte nu då, jag är ju singel för full mugg..
men ni vet d där man drömmer sig bort, man vill känna bebis i magen, man vill knna kärleken.
Jag är inne i den perioden just nu.
Längtan efter min dotter eller son är stark.

Efter ett tag läggs dessa känslorna på viloläge.

Men tycker d e så himla frusterarande när man är inne i dem, för ja d går ju inte nu, o d känns som en evighet bort.

Jag tror jag kommer bli en fantastik mamma. Jag kommer nog till stor del bli så som min egen mamma är.

Längtar efter den dagen då jag ska berätta för min mamma att hon ska bli mormor..
:D kommer bli så lycklig hihi

aja nog om detta :) den dagen kommer :)

nu ska jag först ut på mitt livs äventyr...

Min dröm som jag velat i flera år :) asså kan inte beskriva hur d känns, jag ligger varje kväll innan jag somnar o försöker föreställa mig hur d kommer bli o allt vi ska göra. Men d går knappt
Jag har ju bara varit på charter resor, o då har jag bara varit borta en vecka.
Så har så svårt o föresteälla mig allt runt om :)
Men d gör d hela lite spännande, o jag har inte direkt några förväntingar.
Vår första månad kommer bli jätte strssig tror jag. Lite synd för vi kommer missa så mycke, men detta va ju för vi ville ha tid på de andra ställena som vi prioriterade mer.

Tycker d e skoj att vi ska till Filippinerna, inte så många som varit där, så då blir d vårt :D

Hoppas d går o lägga upp bilder från ställena under vår resas gång så ni får följa med lite på vårt äventyr iallafall :)

Jag börjar bli nervös för o ta mitt dykarcertifikat. Cati har redan sitt :) Tänk om jag inte fattar, lr om jag får panik... haha jag tror nog d ska gå bra, men tankarna slår mig.
skulle verkligen suga om jag inte klarar d... Prov o allt sen ju..

Oj nu ska snart hanna vakna, hon har jobbat natten. Så ska fixa d sista här hemma :)

Kramisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0