Tivoli

Igår va vi hemma hos Sus o åt riktigt mumsig mat, hon hade gjort d så himla fint :)
när vi kom dit bjöd hon på fördrink, poppade en champange :)
åt god middag med lax
o till efterätt hemmagjord chokladkladdkaka :D supper goood

Jag avslutade dock kvällen tidigt :) kände inte alls för o gå ut igår, måste säga jag e trött på d :/

Idag har jag varit ute o joggat, bokat tvätttid tills på tisdag :)
Sen ska vi på tivoli, ska möta upp alla fina kollegor kl 15 på centralen..
Åhhh så svårt vad man ska ha på sig, blåser galet mycke ute så e rätt kallt..
men vill inte yha för mycke saker med mig, hatar o bära...
hmmm
jisses va kul vi ska ha ikväll iallafall :)

Igår fick jag dummaste parkeringsbötern, ville nästan gråta 800 kr, behöver ju verkligen inte d :(
dumma dumma böter
trodde verkligen inte jag skulle få böter där :S
aja bara till o betala o le....

Igår handla vi ju lite grejjs till midsommar, ihh ska bli så kul, skönt att vi börjat o handla så d släpper lite på stressen man känner hela tiden..

Nu ska jag hoppa in i duschen.. ha e super fin dag..


Sommar kom till oss NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0