Funderingarnas måndag

Mår rätt krassligt idag.. halsen skummar sig...

Ingen ork lr lust till något idag. :(
känner mig depp...

Detta med kärlek....
d e ju något vi alla vill ha..

Men jag undrar, finns det?
Finns det en som är menad för mig?
Utan allt spel, en som jag bara kan va mig själv me..
O en som bara gillar allt med mig..
Att hitta någon som d bara klaffar med från start...
Inte bara från ett håll liksom utan båda samtidigt, utan klydd

Jag känner hur rädd jag har börjat bli, o hur mycke jag bryr mig..
Är så trött på o få ont i hjärtat, vilket nu har bidragit till att jag backar ur..
Kanske jag backar ur för tidigt..
Jag är rädd för att jag inte ens vågar ge d en chans, utan minsta lilla tecken o jag fryser till
O då spårar mina tankar ur o jag ser negativt i alla handlingar..
Jätte jobbigt..

Jag är ju på tok för ung för o ge upp hoppet om att där inte ska kunna finnas en för mig.
Just nu känns d så hopplöst..

Jävla svacka....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0