Helg

Fredag idag o nu e d helg.. Har fått bra jobbtider denna helgen så d spelar mig inte så stor roll att jag jobbar!
Ikväll börjar jag vid 18 tiden, sen kommer jag upp vid 00.00 hoppas vi verkligen inte e sena för sen har jag bytat me pernilla så jag börjar 7.30 på lördag (ist för 15.30) så ja jag e hemma innan jag ens börjat egentligen. Passa mig alldeles utmärkt för då kan man hitta på något imorron..
För på söndag börjar jag inte förrens kl. 18 igen:D toppen..

Vilka jäkla vågor livet kan gå i, upp o ner, livet mitt e fasiken inne i värsta bergodalbanan..

Nu ska jag in till cetralen för o ge pernilla hennes smink..
Hur snäll e inte jag? :P

Ha en underbar helg allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0