luncha

Blev en spontan lunch hos Catrin.. Hon bjöd mig o annica på en perfekt lunch, den satt helt perfekt ;)
Blev precis hungrig då oxå, :D
Tack så mycke
super trevligt :)

O igår bjöd emsan på våfflor, vi gjorde d lite american style, så jäkla gott
man brer smör på våfflan när den e klar, sen massa sirap, tror d e en veckas intag där, haha o jag ät nästan 3 :P haha
men gott som tusan, usch d e en sån sak jag kan bli lite beroende av ett tag
pannkakor älskar ju jag, o alla som ätit mina pankakor vet ju att d e rena socker bomben :P
tänk då extra sirap pådär oxå haha
ojoj

nu hemma, plockat in tvätten, duschat
nu ska jag bara fixa lite annat

OO fick även pantat flaskor o burkar idag, äntligen haha ahr stått o sagt jag ska göra d hur länge som helst
blev två stora pappkassar fulla me pant = 51 kr
blir ändå rätt mycke när man pantar :)

ha en underbar kväll angels..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0