Mina nya tag

Idag gick jag upp o tog på mig träningskläderna, skulle velat simma med mamma, men hon kunde inte.. D va så fint väder så jag gick ut på en promenad ist. jobba så mycke  jag orka (vilket inte är allt för länge) haha
Kom hem tog en skön dusch sen la jag mig o vila.
Min energi nivå är så nere nu igen, hua måste ju ta tag i detta :)
Snart ska jag fixa naglarna, ville ha dem fina inför london..
Sen e d jobb.. Imorron blir d hela långa dagen i sthlm.. hmm va ska man hitta på där?
Ut o gå o kolla runt.. Inte handla minsta lilla grej
jag sparar o sparar
hoppas jag får pengar tillbaka på skatten, snälla snälla...

Längtar så till London, ska bli så himla underbart o få komma iväg.. gaaah så skönt
hoppas d e såhär vårväder där, för skulle va skönt o lämna vinterjacka hemma, kan ju ta skinnjackan, den e rätt varm..

Nu ska jag ta på mig jobbkläderna o pallra mig iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0