Ny telefon

Igår gick min lilla telefon sönder, jag har ju bara gått o väntat på denna dagen egentligen, han va sliten o nu orkade han inte mer..
Så idag gick jag o köpte mig en ny..
Är lite inne på Iphone, men har ju tid kvar på mitt abonnemang o jag känner inte fö ro stå o betala för två abonnemang..
så d fick bli en ny liten samsung..
ett snabbt litet ipulsköp
direkt när jag såg den visste jag att jag ville ha den..
ca 1500 kr, så d va liksom inte alls farligt
liten enkel





hihi skit söt o en perfekt ha sålänge mobil :D

nu ska jag bara lära mig den oxå, hua..

Snabb vist på mobilia idag alltså.. fick köpt strumpebyxor o body butter oxå..
nu ska jag vila lite, sen e d snart dax o börja göra sig iordning :D

Fan asså hittar inte laddaren till min kamera, hmm hoppas d håller under kvällen gång, men där e säkert många som tar bilder. ;)

plocka undan lite snabbt allt som jag har slängt runt om mig, för tjejerna kommer hit sen o gör sig iordning :)

Ta en snabb promenix e d oxå planerat:P
ojoj nu får jag ta tag i detta känner jag

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0