Ofokuserad

hmm kommer inte riktigt igång me packningen.. men resväskan e iallafall uppe.
Catti är snart i Malmö redo för att hämtas upp..
Snabbt hem till henne o hämta hennes packning.. :)

Idag har jag varit på Cura
Solat
Lämnat min lille grabb hos familjen
Varit på banken o fixat lite
varit i limhamn på lite ärende
Städat lite här hemma så man kommer hem till fina hemmet..
Små packat :P

haha ihh nu drar vi snart
kommer vara värsta turisten o ta massa massa kul bilder :D på d mesta

Vårt flyg lyfter 7.20
har nog inte bestämmt oss vilket tåg vi ska ta in, jag tycker vi tar d som går 5.02
men får se.. man vet ju allt som kan hända under en tåg resa o vill ju inte missa flyget, sitter jag hellre på flygplatsen o lullar!

Vi hörs när jag kommit hem

Glad Påsk :D

Hoppas ni får såhär dassigt väder o att vi får strålande vår väder :P haha
menar jag d lr inte? :P hahaha

Hoppas iallafall ni har en super fin vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0