osäkerheten

Kryper sakta in under mitt skal... Fyy va den e jobbig...
Vf blir man så himla osäker helt plötsligt.. :/ gillar inte
Igår va iallafall super mysigt..
Time will tell...

Idag kommer bli en riktigt riktigt riktigt fin dag :D
För idag ska vi till kph
har ju inte varit där sen jag va 15/16 kanske, asså o åka in bara för o va där o mysa o kanske shoppa lite :)
Underbara torsdagslyx

hoppas min kamera har batteri, hmm kanske ska sätta den på lite laddning, smaaart

Sovit hela 4 timmar inatt
kunde ju verkligen inte gå o lägga mig :) ville aldrig gå o lägga mig, men då jag skulle upp idag så va man så illa tvungen
somna runt 4 imorse, sen pigg som bara den kl 9
konstigt d där.
så d va bara upp
me leende på läpparna
(o osäkerheten som spökar)

Har nu gjort mig iordning, väntar på att klockan ska ticka, ska träffa tjejern runt 11.30 på centralen

Kanske man ska äta lite frulle, för nu kurrar d i magen min :)

Ha en toppen dag på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0